Varm!

Hellu! Är hemma igen, har varit hos Erra nyss och Acire var brunstig så nu är hon parad och klar. Om 16 dagar har vi bebbisar om allt går bra! (: Läs mer på http://abchamstrarna.blogg.se (:

Ahh vad har jag gjort mer?! Faktiskt inte så mycket. Jag är gryyymt sugen på att träna! Så nästa vecka köper jag gymkort på frisis&svettis för jag ska träna me Karin. Hon var iväg idag och körde corespinning. Åhh jag vill också, men jag är så grymt förkyld så de går inte. Ska fokusera på att bli frisk och sen kör vi igång igen! (:

Jag bara undrar en sak, vafan händer me Facebook? ;s Tyyp var tredje minut skickas massa konstiga länkar o skit i chatten av olika kompisar. Dom måste ha tryckt och sen fått virus eller nått ;s

Det här skickas hela tiden...
OMG this girl just killed herself after her DAD posted this on her wall: bit.ly/fr2fr0 :
KLICKA FÖR FAN INTE OM NI INTE VILL HA VIRUS, DE E BARA SKIT DE SOM STÅR!

Jag kommer då inte klicka för jag vet ju att de kommer bli strul. Hoppas ni andra har tur och inte blir bombade me de där i eran chatt. Jag hade inte lika stor tur :/

Hörs sen biatches!
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0