Bloggpaus (?)

Heeellu! Ja jag vet att jag inte uppdaterat. Jag har faktiskt inte varit inne på datan någonting igår, så därför fick ni ingen och sen idag så hann jag inte.
Men igår var de ju fredag, hände inte så mycket. Jag åkte och klippte och färgade håret tillsammans med Karin. Hennes hår blev ganska kort, eller ahh som mitt var innan jag klippte mig, fast de blev jättefint! Mitt blev 2 cm kortare me  de känns som minst 10 ;s, färgade håret också i hopp om att dom skulle kunna ta bort mina röda skiftningar ¨som mitt hår får i solen, men redan idag så ser jag att dom misslyckades. Kunde lika gärna färgat själv..., 900 spänn bortkastade på någon som kunde kostat 200 om jag köpt egen färg. Aja, då vet man de till nästa gång ;) Färgar säker något mer innan skolavslutningen. De e bara 4 veckor kvar nu! :D

På kvällen drog jag iväg o simma och sen så ringde michelle o vlle hitta på nått.

Idag så vaknade jag klockan sex, men jag gick upp 7.15 för att bara göra mig iordning och dra ner till simträningen. Först hade vi en timmes fys. Sprang 3 km på löpbandet och körde lite olika styrke saker. Fast sen gick jag över på bara axel och mag övningar.
Efter de simma vi en timme och sen direkt när jag kom hem så ringde karin o fråga om jag ville dra till stan. Så då gjorde vi de och jag köpte en ljusblå bikiniöverdel på gina. Den kommer sitta bra me en svart underdel (:
Ska köpa många bikinisar tills i sommar (: AJ LAJK THEM!
Sen följde jag me o kolla på min duktiga plutt när hon simma. Hon e ba för gryym! GO girl! (:
Men snart e jag lika bra, vänta bara (:



Nu är jag ensam hemma, familjen e på landet me farmor o farfar. Jag slapp, fick tjata ett tag. Varför ska alltid barnen eller TONÅRINGARNA följa me på sånna tråkiga saker som middagar? Nää usch, aj don't lajk them. Så jag brukar för de mesta slippa (:

Nu ska jag gå ner o sätta på en film o äta gott gott! ;)

Vi hörs kanske sen och så ska ni får bilder på mitt hår resultat (:
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0