Borttappade saker hahah ;o

Hemma från allt nu hahah ;)
Först så var de ju spinning, hahah jag e så jäääävla sämst, jag skratta åt mig själv för att jag inte orkade. Men sen tvinga jag mig själv att jobba o då gick de bra. Jag e ju så jävla lat så när de blir jobbigt så ger jag bara upp i vanliga fall xd, inte nu inte! :D

Sen när hade lämnat karin hemma hos henne så kommer jag på att min plånbok som jag hade i handen är borta. Och jag vet att jag inte stoppat den i väskan.
I min plånbok ligger liksom mitt gymkort, guldkort, id-kort,bankomatkort, H&M club kort, presentkort, 700 kr och trisslotter för 100 kr. Asså fy fan vilken panik jag får, så vi åker tillbaka dit, jag o pappa och den ligger inte där jag vet att jag måste glömt den. Så jag frågar i reseptionen och dom hade fått in MIN! Fy fan vad jag blev glad! Så slarvig idag! Bara för att jag har tjatat på Michelle om att hon tappar mycket saker, hon är expert på de!
Så först så trodde jag mina nycklar var borta och gick runt hela dagen och leta. Sen innan jag ska gå hem så hittar jag dom i botten av ytterfacket av väskan. Och sen plånboken som försvann på riktigt. Hahah usch vilken jobbig dag, känna stress hela tiden! ;s

Sen så drog jag hem till Erica för att fixa till Casper och då ser jag att han blivit biten i underkäken så att han har ett stort jävla blodigt sår där. Skittrevligt... Jag hoppas de läker bra! ;(
Min lilla bebbe
Snart får han flytta hem, snacka me mamma o pappa idag. O dom "skulle tänka på saken" de betyder JA men vi vill vänta lite ;)

Så de var min dag! (:
Ni får fortfarande inga bilder för jag har inget roligt att ladda upp right now. Ni får dagens outfit bilder senare (:

Nu ska jag kolla igenom lite svenskaarbete och sen ska jag sova.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0