Dags att sova

Heeellu!

Asså vet ni, jag har fan pluggat idag. Två dagar innan vi ska ha provet dessutom, tyyp rekord (: Nee men jag känner mig faktiskt jävligt stolt.

Imorn är de skola igen ;( Faan..., pallar inte!
4 veckor kvar o sen är de lov :D LAJK!

Lyssnade ni på låtarna jag la upp igår? De gör jag, hahah! Dom e så sjuuukt jävla bra!

Idag har vi lyckats få iväg en hamsterunge till. Eller hon är reserverad. Bara en kvar nu. Så jävla söt! Vill ha kvar honom. Men de funkar inte :(
Då måste jag välja bort casper o de kan jag inte!

Neej, nu ska jag göra mig iordning och sen ska jag gå o lägga mig, måste verkligen sova. Min kropp strejkar jävligt mycket just nu. Vet inte vad de är. Trötthets grej kanske, trodde jag skulle spy idag. Kände mig magsjuk. Men de gick över sen. Trötthet säkert.
Ähh, orka bry sig. Nu ska jag sova iaf så kroppen får den vila den behöver (:
Goonatt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0