igår då da

Hellu, fett sämst uppdatering. Som vanligt då ;) Neej men igår så var vi ju ett helt gäng som skulle hänga över valborg. Bella var där när jag o karin kom, michelle var nere o hämta simon o marcus.
Vi dukade fram allt på bordet o så och sen ville simon testa skateboarden. Smartskalle där ;s Han kör ner för en backe, ramlar o de är blod överallt. Han fick ett djupt jack i hakan. Jag fick panik för jag hatar blod o börjar gråta. Asså varför ska jag börja gråta för? De var ju han som gjort sig illa o måste haft ganska ont, fast man e tyyp bedövad vid djupa sår första dagen. Ahja iaf så fick hans pappa komma o hämta honom och dom åkte till sjukhuset. Senare på kvällen fick vi veta att han fått sy 5 stygn. STACKARN!

Sen kom Regina o senare Janina. De var kul när vi var ute o vi var lite smått "busiga" hahah (: Säger inte vad som hände. Sen blev de lite kärleksdrama också o blaablaablaa ;).

Sen gick vi in o kolla på en läskig film. Handlade om något som skulle överleva en natt i ett spökrum på ett hotell. Rummet var 1408 och alla som bott där inne hade dött eller tagit självmord ;s Smått läskig!

Sen blev kvällen bara sämre o sämre. För mig alltså. Dom andra hade nog kul.

Vi gick o la oss halv fem och sen gick jag upp halv tio. 5 timmar fick jag sova. ;s
Ville lägga mig nu. Men jag skiter i de för då kommer jag inte kunna sova inatt.

Sen idag drog ja o Karin på koutsläppet men vi missade själva utsläppet för bussen var så jävla seg o skulle ta tyyp 10000 omvägar.
Efter de drog jag hem o nu ligger jag här. Tänker inte plugga. De pallar jag inte!

Men jag bloggar senare!
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0