Sängen väntar

Jag är så sjuuuukt trött! Ska lägga mig nu.

Efter att regina åkt hem drog jag ner på simträningen, de gick asbra idag! De sista jag gjorde var att simma en 50:ia frisim och mitt pers är 29.29 som jag fick för över ett år sen. Och nu, andra gången jag simmar på nästan ett år får jag 30.86 asså de e bra för att liksom va så "dålig" eller vad man nu ska säga. Jag e ju inte på topp. Inte ens nästan, så de finns ju en anledning (:
Men jag är på topp snart (:

Imorn blir de ingen träning för mig ): Jag ska stå på en loppis o sälja av alla mina gamla grejer. Vi hade 7 kartonger me loppissaker hahah ;o

Nu är jag så trött att jag tror jag somnar snart. Men jag lovade ju att ni skulle få se min byxor som jag köpte för ett tag sen så här kommer dom (:



Aj lajk them!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0