Snart träning

Heeellu! (: Idag har man som sagt varit hemma. Regina var här och vi bakade paj, den var jättegod hahah (:
Kollade på två filmer. Den första var Spring break down och den andra var american pie (: Båda var helt fucking cp hahah, men roliga  vvar dom :D

Sen var vi ute o bara va också. Skönt väder, fast de blåste ju lite småkallt ;s
Nu har vi målat naglarna och mina e rosa,blå och gröna me lite dekorationer på, Reginas e LIMEGRÖNA ME GLITTER hahahah så söööt! :D <3

Nu ska hon snart åka hem, hennes mamma är påväg och jag ska snart äta mat o sen dra iväg o träna. Känner mig faktiskt ganska taggad. De blir kul, även fast jag knappt orkar någonting xd Men men, de kommer :D

Nytt möte inbokat också. skitkul...

Uppdaterar sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0