Suger

Jag vet asdålig uppdatering som vanligt. Men asså jag hinner inte!!! FÖRLÅT.

Idag hände de ingenting specielt i skolan. Linda ringde och vi snacka lite och sen ringde hon pappa o fråga om jag fick följa me till Linköping o tävla, så den 20 maj drar jag iväg o tävlar. Ska bli askuL! Skittaggad, hah de verkar som att jag kanske kommer tycka simingen kommer bli skitrolig igen (:

Jag slutar inte nu! För jag har precis börjat (: FUUUN!

Imorn ska jag vara hemma. Men drar ändå till skolan för att hämta regina. Vi tar en paus från tha shiit in school ;)
 
Imorn är uppdateringen bra igen. skulle jag tro (a'

Ni ska få se mina jeans jag lovat att visa ett tag xd, Ahja hörs imorn me glatt humör!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0