tränat=slutkörd

Ja jagvet, ni tycker jag e hemsk på att uppdatera. De tycker jag med ;) Men asså jag har inte haft tid idag.

Skolan rullade på som vanligt, inget specielt. Kom hem åt middag och sen drog jag ner till simhallen för att starta min nya kariär som come back simmare (: 27 på 50 fri ska jag ner på (a'
Körde i 45 minuter. Han lite mer än 2000 meter tror jag, hahah fett sämst! Men jag har inte simmat sen i höstas så de är förståeligt!

Nu har jag däckat i sängen med en värmekudde runt halsen. Har så sjukt ont i nacken! Kan inte böja den åt ena hållet. Usch va ont de gör!

Ska skriva lite på min engelska VIP nu.
Ni får inge mer inlägg ikväll. Jag hinner inte.
Hade!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0