Trött chey ;(

Fyy fan vad jag är trött hahah!
Och fy fan vad mycket prov o skit vi har den här veckan ;s

Måndag (idag): Matteprov
Tisdag: Engelska glosor+handla inför hemkunskaps projekt
Onsdag: Matteprov VG+MVG del, idrottsprov, hemkunskapsprojekt+ annan inlämningsuppgift i hemkunskap
Torsdag: Svenska redovisning
Fredag: Engelska glosor+ engelska prov

Bara för de så har jag säkert glömt något men vafan, de e jävligt mycket iaf så de blir en pluggvecka ;( Jag fattar inte att dom inte kan dela upp prov o redovisningar så att inte allt hamnar precis efter varann ;s

Idag har jag iaf fått en hamster såld+en bur o tillbehör, fan va skönt att bli av med allt! :D
Har bara en bur kvar nu som ska iväg, sen är allt done! (:

Idag va jag ¨på grönan (: Skooj! :D
O nu har jag pluggat. Orkar inte skriva mer, jag måste sova ;S
Puss!

Jag lovar att bilder kommer in imorn!


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv. allt bra?

2011-05-24 @ 08:43:46
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0