vad har hänt med min shoppingförmåga? ;o

Har varit hemma ett tag nu. Fan vad de var skönt att sluta tidigt och ändå var man liksom hemma sen samma tid som när man igentligen skulle slutat och då har man gått några timmar i affärer liksom hahah (:

Jag köpte faktiskt bara en klänning som jag provat förrut. Men behövde Karins hjälp för att bestämma mig. Den e faktiskt söt, men karin tyckte den såg stor ut? De tyckte inte jag hahah, eller asså lite kanske, men inte mycket. Storlek 34 så de finns ju liksom inge mindre om man inte ska börja handla på barnavdelningen, med de tänker jag då inte göra ;)

Sen så kollade jag efter shortsen jag skulle köpa på gina. De närmaste jag kom min storlek var 38, kuuL! -.-'
Finns ingenstans tyyp. Får bli att köpa dom på nätet och de samma gäller nog min klänning. Fast jag glömde kolla efter den idag (a' Jag gör de imorn när jag ska iväg igen (:
Imorn så blir de liksom en längre tur så då hinner man verkligen kolla runt o hitta de man vill ha och behöver ha (:

Här kommer bilder från dagens och gårdagens inköp (:

Dagens:

H&M

Gårdagens:

Shorts H&M

Snart dags för träning.
Uppdaterar latttteer! (:


Kommentarer
Postat av: Jennica - 18 år och gravid

följa varandra via bloglovin? :)

2011-05-27 @ 20:12:48
URL: http://jennica.spotlife.se
Postat av: linda

Snygga shorts :)

2011-05-28 @ 13:33:22
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0